Leave Your Message
Norme di accettazione per i generatori diesel

News

Norme di accettazione per i generatori diesel

31-07-2024

I criteri di accettazione pergruppi elettrogeni dieselhè un prucessu cumpletu è detallatu. I seguenti seranu spressi è riassunti in punti secondu un furmatu chjaru è cumminati cù l'infurmazioni pertinenti:

  1. L'apparenza è l'ispezione di u logu

Diesel Generator Sets.jpg

  1. Requisiti di l'apparenza:

 

E dimensioni di u cunfini, e dimensioni di l'installazione è e dimensioni di cunnessione di u generatore di diesel deve esse conformi à i requisiti di disegnu specificati.

 

A carcassa di u generatore ùn deve esse micca danni evidenti, ossidazione, deformazione, etc.

 

A saldatura deve esse ferma, i saldature sò uniformi, è ùn deve esse micca difetti cum'è a penetrazione di saldatura, undercut, inclusioni di slag è pori.

 

A film di pittura deve esse uniforme, senza cracke evidenti è scorcia; u revestimentu deve esse liscia, senza mancari spots, ruggine, etc.

 

I fasteners ùn deve esse sbulicatu è i segni deve esse cumpletu.

 

  1. Installazione elettrica:

 

Specificazioni è standard di accettazione di generatori diesel

 

Hè deve esse cumpletu cù u schema di circuitu, è i punti di cunnessione di ogni filu deve avè segni evidenti chì ùn sò micca faciuli di cascà.

 

Un terminal ben pusatu deve esse assicuratu.

 

  1. Test di rendiment

 

  1. Resistenza d'insulazione è forza d'insulazione:

 

A resistenza d'insulation, a resistenza d'insulation di ogni circuitu elettricu indipendente à a terra è trà i circuiti deve esse più grande di 2MΩ.

 

Ogni circuitu elettricu indipendente deve esse capace di sustene a tensione di prova AC à terra è trà i circuiti per 1 minutu senza guasi o sfarfalli.

 

  1. Requisiti di a sequenza di fasi:

 

A sequenza di fasi di i terminali di u pannellu di cuntrollu deve esse disposti da manca à diritta o da cima à fondu quandu si vede da a fronte di u pannellu di cuntrollu.

 

  1. Test di startup è arrestu:

 

A rata di successu di l'iniziu automaticu ùn hè micca menu di 99%.

 

Dopu avè ricivutu u cumandamentu di partenza da u cuntrollu automaticu o da u cuntrollu remoto, u generatore di diesel deve esse capace di inizià automaticamente.

 

A prima quantità di carica ùn deve esse menu di 50% di a carica calibrata.

 

U generatore in standby utilizatu in cunjunzione cù a rete elettrica di a rete duveria esse capace di cambià automaticamente o si ferma automaticamente dopu chì a rete elettrica torna à a norma.

 

  1. Gamma di impostazione di tensione senza carica:

 

Micca menu di 95% -105% di u voltage calibrated.

 

  1. Ispezione di i dispositi di prutezzione di sicurità

 

  1. Funzione di prutezzione automatica:

 

Si deve avè prutezzione contru à a perdita di fasa, cortu circuitu (micca più cà 250KW), overcurrent (micca più cà 250KW), overspeed, temperatura acqua cilindru alta temperatura, bassa pressione oliu, etc.

 

  1. Efficacia di i dispusitivi di prutezzione di sicurità:

 

I dispusitivi di prutezzione di sicurezza cum'è a prutezzione di sovraccarichi, a prutezzione di cortu circuitu è ​​a prutezzione di fuga deve esse intactu è efficace.

 

  1. Test di adattabilità ambientale

 

  1. Adattabilità ambientale:

 

Eseguite testi di travagliu nantu à i generatori di diesel in alta temperatura, bassa temperatura, umidità è altre cundizioni per assicurà chì ponu travaglià nurmale in diverse cundizioni ambientali.

 

  1. Altre cose chì necessitanu attenzione

 

Accessori casuali:

 

L'accessori chì venenu cù l'equipaggiu deve esse cumpletu, cum'è manuali d'istruzzioni, carte di garanzia, accessori, etc.

 

  1. Ispezione di installazione è messa à terra:

 

A stallazione deve esse cumpletu cù i requisiti tecnichi specificati, cumprese u situ, a fundazione, a terra, etc.

 

A messa à a terra deve rispettà i normi naziunali pertinenti per assicurà a sicurezza elettrica.

 

  1. Operazione di prova:

 

Durante l'operazione di prova, l'operazione deve esse realizatu in cunfurmità cù e prucedure prescritte per assicurà u funziunamentu sicuru di l'equipaggiu.

 

  1. Rapportu d'accettazione:

 

Cumplete u rapportu d'accettazione cù cura è registrà u statu di travagliu, indicatori di rendiment, prublemi esistenti, etc. di l'equipaggiu per u mantenimentu è a gestione sussegwenti.

 

I standard di accettazione sopra copre l'aspetti principali di i gruppi di generatori diesel per assicurà chì l'equipaggiu risponde à i requisiti di prestazioni è di sicurezza specificati prima di esse messi in usu.